Известие

Collapse
No announcement yet.

Премигване на лампата Check Engine при каране с по-висока скорост...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
    Екранчето може пак да не свети на студено. Откакто сложих подгрева на мотора, то започна да свети и започвам да си мисля дали няма някаква връзка за температурата с тази на двигателя
    При мен самата подсветка си свети винаги но надписите са на линии когато е студено, а когато е по-топло постепенно изчезват изцяло. Още като я взех я гледа един познат дето разбира от екрани и електроника и ми каза, че е сдало багажа вероятно от слънцето, което пече винаги отгоре върху конзолата, пък и парното допринася и трябва ново екранче.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от vasosss Покажи съобщение
      При мен самата подсветка си свети винаги но надписите са на линии когато е студено, а когато е по-топло постепенно изчезват изцяло. Още като я взех я гледа един познат дето разбира от екрани и електроника и ми каза, че е сдало багажа вероятно от слънцето, което пече винаги отгоре върху конзолата, пък и парното допринася и трябва ново екранче.
      И моят беше така. Дисплеят е сдал багажа
      Виж тук

      Comment


      • #18
        Отрихте ли проблема на мен ми прилича като пренадуване на турбината или обратното пренадуването може да се получи от доста замърсена геометрия а другото спукан маркуч.
        Разбира се има и други варианти за подобни симптоми ама щом са ти казали на диагностика за клапана и мап сензора залагам на тези варианти.

        Comment


        • #19
          Ами при Румен още не съм ходил, защото ми се наложи да пътувам, но днес следобяд реших да се заиграя да сваля ЕГРа. Развих всичко и накрая докато развивам маркуча към двигателя гледам подложена една ламаринка отдолу Та се оказва, че ЕГРа бил запушен умишлено (вероятно, когато е била в Италия, защото е нов внос и не е карана тук). И като видях каква е работата се отказах да го свалям и си сглобих всичко както беше. Сега въпросът е дали пищи от това, че е запушен умишлено или пък е от тази клапа дето е на турбината. Колата пак казвам набира съвсем нормално и не чувам нищо необичайно като звук от двигателя.

          Comment


          • #20
            тази пластина има ли отвори?

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              тази пластина има ли отвори?
              Не, плътна е. Изрязана е под формата на ухото дето минават болтовете и са и пробити 2 дупки, за да минават болтовете през нея.
              За това ухо говоря:
              http://prnt.sc/dy8gsr
              Last edited by vasosss; d.m.y г., 22:49.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от vasosss Покажи съобщение
                Не, плътна е. Изрязана е под формата на ухото дето минават болтовете и са и пробити 2 дупки, за да минават болтовете през нея.
                За това ухо говоря:
                http://prnt.sc/dy8gsr
                Значи са пипали и софтуера, иначе трябва да имаш грешка за входящия въздух

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                  Значи са пипали и софтуера, иначе трябва да имаш грешка за входящия въздух
                  Да, това исках да разбера. В такъв случай значи най-вероятно от нещо друго мига чека. Ще ходя при Румен понеделник-вторник и ще видим той какво ще каже.

                  Comment


                  • #24
                    Ходи ли при майстора какво стана???

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от panasonic1 Покажи съобщение
                      Ходи ли при майстора какво стана???
                      Ами чак четвъртък е свободен Румен, та тогава ще ходя.

                      Comment


                      • #26
                        Оказа се, че турбината се пренадува и наистина дава грешка от клапана за геометрията на турбото. Другата сряда ще му я закарам, за да я прави и ще ви кажа какво е станало след това.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от vasosss Покажи съобщение
                          Оказа се, че турбината се пренадува и наистина дава грешка от клапана за геометрията на турбото. Другата сряда ще му я закарам, за да я прави и ще ви кажа какво е станало след това.
                          Смени си го с нов или го почисти стария
                          Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от viktorsterev Покажи съобщение
                            Смени си го с нов или го почисти стария
                            Вчера ходих до Румен. В крайна сметка се стигна до смяна на клапана (соленоид, а по сайтовете за части известен като преобразувател на налягане). След смяната не мога да си позная колата, направо откача като я настъпя . Проблемът явно наистина от там е идвал. Много съм доволен след смяната, днес я покарах. Излишно е да споменавам, че и ЕКУто вече не пищи като я настъпя.
                            Last edited by vasosss; d.m.y г., 23:30.

                            Comment


                            • #29
                              Аз имах същият проблем,появи се след смяната на ремаци и ролки.майстора каза че колата била зацепена с един зъб напред но той я зацепил както трябва.Докато не взех нов дебитомер нещата бяха плачевни,сега върви добре но не смея да я изръчкам.след 20000 км ще сменям пак и ще искам да ми я зацепи с един зъб напред да видим как ще е.
                              Алфа Ромео 156 1,9 JTD Sportwagon
                              2001год 115кс + ремап

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от jzonkom Покажи съобщение
                                Аз имах същият проблем,появи се след смяната на ремаци и ролки.майстора каза че колата била зацепена с един зъб напред но той я зацепил както трябва.Докато не взех нов дебитомер нещата бяха плачевни,сега върви добре но не смея да я изръчкам.след 20000 км ще сменям пак и ще искам да ми я зацепи с един зъб напред да видим как ще е.
                                Не прави простотии. Нека ти я зацепи някой, който има инструмента (55лв. струва комплектът)

                                Comment

                                Working...
                                X